Borta i helgen! /Nina

Om 30 minuter ska jag upp ur sängen och iväg till skolan, på bussen och åka iväg till Stöten i Sälen. Halv tre inatt åker vi! Jag kommer inte hem förrens söndagkväll, så det kommer bli sämre update. Evve är ju i Jokkmokk och så beror det på om Linnéa orkar blogga något. Såååå, låt oss konstatera att det kommer bli ganska dött här fram tills nästa vecka. När jag kommer hem kommer jag (vara trött, och) lägga upp massa roliga bilder från skidresan med alla i skolan! :D Och ni ser att klockan är halv 2, vilket innebär att jag antingen kommer snarka på en buss om en timme, eller så kommer jag vara trött den närmaste månaden. Haha. Japp. Vi får väl se. Jag tippar på det sista. Men hur som helst, ska försöka få tag på en dator o slänga in något snabbt i helgen. Under tiden får ni ha det så kul! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0