DagarnaiPiteå/Linnéa.

Tågresan.
Svävade nästan fram över landet, det tog lång tid, men trots allt så var ju den här väntan värd det till slut. Jag fick underhålla mig på bästa sätt.. Prata med Evelina i telefon, smsa, ja.. Det var väl det jag sysslade med under tåg resan. Pratade även med mina tåg vänner som jag satt brevid! Det var ganska roligt.. Jag råkade göra bort mig lite där. Kan ju säga det såhär: Skaka en flaska (Inte med mening vill jag tillägga!!) + Trångt utrymme + Öppna flaskan = Skratt och lite blött! Tur att de inte var så stela som satt brevid iallafall, haha.
-
Framme i Piteå. 23/10-09 - 27/10-09
Ja.. Har fler bilder men laddar inte upp dom nu. En liten blandning från mina dagar där. Det som var så sjukt konstigt, var känslan när jag steg av tåget. "Jag ser inte dig!" Sa jag först. Sedan såg jag någon, som såg ut som Evelina. "Wow detta händer nu!" tänkte jag. Min vän, en sådan bra vän som jag hittat via en jävla sida. Hur stor är chansen? Jag såg henne, släppte väskorna och sprang. Vi kramade varandra. Vi hade det bra. <3
-
Jag ångrar inte EN enda sekund mitt beslut att boka tågresan. Hade ett par grymma dagar där, helt klart. Jag tog ett steg in i ett mer självständigt liv. Jag satte mig på tåget, på väg mot en helt främmande stad. Helt själv, i en tågvagn med främlingar. Jag är stolt över mig själv och jag ångrar inte någonting där..
-
Snar ses vi igen - Alla tre.
L.E.N föralltid.

Kommentarer
Postat av: nina

åh dethär är så fint. jag älskar er tjejer! fem månader förbi nea, vi fixar två till! <333

2010-04-20 @ 20:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0