Eclipsetrailer/Linnéa.

När jag kikade in på min vanliga koll på twilightsweden.se så fick jag se detta. Jag trodde den skulle komma inatt, men icke! Jag älskar det. ÄLSKAR DET. Det här kommer bli sjukt bra. Jag älskar DAVID SLADE <3 Du har gjort det heelt suveränt, mer än vad vi någonsin kunnat begära. I sommar blir det Göteborg med Linnéa, för vi ska banne mig se denna underbara film där! Med Nina såklart. Jag är så jävla tacksam för de här böckerna! De bästa som finns.


Update /Nina: Inkräktar lite här! Jag var ute igår och försökte desperat få upp trailern via internet på mobilen, men det ville inte! NU har jag sett den och HERREGUD. Har för tusan ont i käkarna nu så mycket jag gapade. OMG alltså. Helt stört bra. Gud. 67 dagar kvar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0