Hejhopp!/Linnéa.

Dagen har varit superbra. Vaknade till solsken, gick till skolan och haft sjukt roligt i skolan med vännerna.. Roligast var nog på spanskan. Kunde inte sluta skratta åt alla roliga saker som sades! Och på fredag innan vi samlas ska jag ut o jaga så vi kan få något och grilla.. haha =) Sedan har jag varit ute med Isabell, gått, gått, gått, pratat.. Om allt. Och Inget. Det är såna kvällar jag verkligen uppskattar!! Så skönt att få prata ut lite.. Annars har jag saknat mina två tjejer så det gjort ont. Det gör verkligen ont, hur kan så mycket saknad få plats i ett litet hjärta?
Hoppas ni tjejer vet att ni finns i mina tankar varje dag. Vi hör ihop.
-
♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0