herregud alltså. /evelina

oj oj, sitter och skriver svenska där vi ska skriva om våra liv, och jag väljer att akriva väldigt.. ehm, djupt antar jag? AH, det är väldigt djupt.... men väldigt mycket om Nina och Linnea och massa sånt.. DET i kombination med att läsa dom två senaste inläggen på bloggen = tårar. Haha, ah, jag kan nog inte sätta mig och skriva något som ens är i närheten av det mina brudar just skrev, så jag säger bara så här; 
Fem månader sen sist, jämfört med det, så är två månader då fan ingenting! Det här vet jag att vi fixar, bara vi biter ihop!


Kommentarer
Postat av: Natalie Lindquist

Asså SHIIEET.

Jag har suttit och läst alla senaste inlägg nu en stund, och blir så himla förundrad! Hur klarar ni det? Man blir liksom piggare och gladare tack vare er positiva inställning. Jag har haft en pojkvän som bodde ca 150 mil ifrån mig, och vi var skittajta ett tag, men sen orkade jag inte mer , det kändes så hopplöst.. Även om ni inte har samma sak, så känns det ändå så när man läser! Ni tjejer är ju underbara, haha! WOW!

Sedan måste jag ju bara säga - vi ses på Pier Pressure! tackar Evelina ENORMT för att du visade mig infon om konserten! Den verkar skitgo, och I Have The Ticket :):):)



haha shiet jag låter som värsta stalkern som skriver aslång kommentar xD



PUSSHEJ



Natalie

2010-04-20 @ 20:53:37
URL: http://nattiisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0