I remember when I went to Stockholm... /Nina

Åh så känns det idag. Som det gjorde den 19 november. Fast det var väl bättre då, jag var superexcited about New Moon and meeting the girls. But anyways. Lite så har det varit idag. Sprungit runt i hela huset för att leta efter grejer, packat, fixat med musik, ringt till kompisar o allt sånt ni vet. Lägga sig allderles för sent och vakna allderles för tidigt. Precis som den kvällen innan resan till Stockholm i vintras. Då vaknade vi tidigt och rusade ut i morgonmörkret med tunga väskor, halvsovandes på en (konstigt nog) full spårvagn in till Centralen. Blev pigg på tåget, och vips så stog jag där med mina bästa vänner i Stockholm. Skillnaden mellan den 19 November och idag är väl att jag inte ska träffa Evve och Nea imorn. Skulle gärna - but that's not the case. Men norrut ska jag. För om en timme ska jag hoppa ur sängen och dra iväg till skolan (creepy att vara vid skolan mitt i natten?!), sätta mig på en buss full av trötta elever, och åka upp till Stöten i Sälen! Yep. Måste fixa med lite grejer, bloggar strax igen. Förlåt för den enorma bildbristen. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0