Monday ++++++ /Nina

+ Linnéa kommer till Pier Pressure också!!!!!!!!!!!! *andas*
+ Sovmorgon idag, underbart att hinna med allt!
+ Hade två timmars hål, awesome!!
+ Läste Twilight lite diskret under matten och NOn hehe..
+ Var på stan med Ludvig o åt sushi o va på Sci-fi bokhandeln!
+ Köpte Vampire Academy, första boken idag. Woho!!!
+ Vi har typ inget att plugga just nu.

Toppen dag verkligen. Blev så glad när jag fick ett sms av Anni igår, "detta ska bli en bra vecka, okej? :D". Och det kändes så bra, behöver lite någon som säger sådär haha. Det har gått så upp och ner så länge, nu ska allt vara bra! Och idag har verkligen varit bra! Hoppas veckan fortsätter så...

Har pratat med Evve och Nea ett tag nu, samt webbat. Saknar tjejerna otroligt, och snart ses vi alla tre igen här i Göteborg.  Men nu ska jag nog hoppa in i duschen och lägga mig lite tidigare o läsa Vampire Academy.
Släpper alla andra böcker nu, har hört så mycket om denna, blir helt galen om jag inte får läsa den snart! XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0