New York City Day 3 /Nina

Jag har inte haft orken, men jag vet att några av er vill se mina New York-bilder. Så här kommer dag 3. Saknar NYC mer o mer för varje dag... Gah. Måste bara hålla ut ett år till! *goodluckchuck*



Tidig morgonpromenad i Central Park med Starbucks coffee! <3



Tunnelbanan till Chinatown!



Hej jag ser skumm ut när jag ska fixa mitt hår.







Little Italy!



Gick förbi något high school utanför Chinatown, skit coolt haha.



Ett par hållplatser med the subway till The Village (myyy looooooooove!), så sjukt bäst där alltså. Blev helt till mig, när allt man ser omkring sig är NYU-flaggor på varje byggnad..!



Köpte pretzels! Det är seriöst något av det godaste som finns. Ahhhhh.



Min fina familj påväg ner mot Times Square!









Älskar denna bilden *fotad av mig*! Så fint. Jag älskar det.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0