Ny månad, aprilskämt och lite till. /Nina

Hej! Har ändrat och raderat hundra gånger i detta inlägget nu, funderat över vad jag ska skriva. Men här kommer det. Vill först bara be om ursäkt för det osammanhängande inlägget om UF igårkväll, och varnar för liknande här. Försöker få detta att bli mer begripligt än det var i utkastet...

Det är första april och jag vände blad på min New Moon-kalender imorse. Trots misstag och en del dåliga tankar förra månaden, så har jag bestämt att det ska bli en bra månad. På torsdag åker jag iväg till Sälen och åker skidor med trevliga människor från skolan, och varje dag tills dess är packad med grejer jag ska göra nu på lovet. Känns toppen. Lite vila från skolan också, underbart!

Jag har även blivit lurad 7 gånger än så länge. Allt från att kompisar ska flytta, till att nationella prov ska läggas till! Gud, jag är så lättlurad... Såg även ett par galna artiklar i Göteborgsposten idag, uppenbarligen aprilskämt hahah. Oj, jag som aldrig lurar folk, skickade just iväg ett sms till pojkvännen att min hand var bruten. Han gick på det, stackarn, blev så orolig! Har så dåligt samvete nu hahah, känner mig så elak ju!

Men nu ska jag göra i ordning lite paket som ska skickas till bästisarna.
Ni får se om några dagar tjejer! :D



Notera New Moon-kudden, från Toys'r'us i New York. Love it!


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hihi sötnos <3

2010-04-01 @ 22:36:15
URL: http://closebutfaraway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0