Ny Eclipse-trailer på fredag! /Nina



Nu har Summit sagt att vi får en Eclipse-trailer på fredag! Annars hade jag nog varit helt "omg omg omg eclipse omg trailer omg".. Men jag tror inte jag vill se den! Innan New Moon såg jag alla trailers, det var så mycket. Jag såg ju Eclipse teaser trailern, så man bara får en liten hint av ungefär hur det blir. Mer vill jag inte ha just nu, jag vill bli överraskad när jag sitter i biosalongen! Jag vill absolut inte se fighten eller tältet i denna trailern. Jag får se hur jag gör... Men ni då? Vill ni se trailern? :D

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Jag vill, men samtidgt inte :S

2010-04-23 @ 14:57:38
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0