+ och - med att vara vaken inatt.. /Nina

+ Hinner städa klart rummet
+ Hinner ta en dusch nu
+ Hinner läsa Twilight Graphic Novel
+ Hinner blogga (om Twilight, Hungerspelen, Stöten, NYC, Pier Pressure!)
+ Hinner bläddra igenom matteboken inför nationella imorn
+ Hinner se förra veckan VD och nattens
+ Hinner se senaste GG-avsnitt

- Kommer vara SVINTRÖTT imorn
- Kommer inte orka vara med Ludvig och Mikaela imorn
- Kommer INTE klara av matteprovet imorn
- Kommer sova bort lördag och missa Twi-träffen

Det lutar fortfarande åt att vara uppe inatt. Titta så mycket jag skulle hinna med!!! Mycket frestande. Ni vet, jag anser att sömn är slöseri med tid. Man slösar halva sitt liv på ingenting, medans man vill göra så mycket. Sjukt ju. Men jag är fortfarande trött från Stöten-resan. Så istället ska jag bara lägga mig och kolla igenom matteboken nu, duscha imorn bitti för o vakna till. Så får jag se alla avsnitt och blogga massor hela helgen! Och dessutom säger jag bara att jag beslutar om + ifall det har dubbelt så mycket som minus, och det var nära... Så nej, så blir det nu! Godnatt nu läsare! Och förlåt för ingen bild! Be safe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0