Remember me/Linnéa.

Hejsan! :) Idag har varit en bra dag. Vid halv fyra tog jag och tre vänner bussen in till Gävle. Vi gick runt på stan, fikade m.m. Sedan klockan halv sju var det dags för Remember Me. SHIT säger jag bara vilken annorlunda och bra film, blev helt tagen efteråt. Jag älskade verkligen varenda minut av den.. ville inte därifrån! Den var verkligen sjukt bra och slutet var väldigt.. ska inte kommentera. Hemskt. Förvånande. HELT oväntat. Men den var verkligen väldigt bra.. Och Robert var som vanligt klockren! Haft en mysig dag med tjejerna. I morgon kommer mina kusiner hit. Sedan får jag se vad som händer.. Hoppas på det bästa iallfall..
So long..

Kommentarer
Postat av: nina

visst blev man helt chockad på slutet! egentligen får man ledtrådar genom hela filmen om man tänker efter XD men den var så hemsk ju, jag var inte alls redo för det! kul att det var en bra dag gumman. :) <3

2010-04-03 @ 23:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0