the friends who stuck together /evelina.


Allvarligt talat. Nu snackar vi freaking buisness! Jag hittade den här vackra sak på paramore.net och är alltså en del av merchen på spring tour i USA! Ärligt så vill jag ha alla.. men ibland så går det inte... *suck*
I ALLA FALL! Så hittade jag den här t-shirten och tänkte 'Wow. Den här m-å-s-t-e jag, linnea och nina ha.' det var liksom det första som slog mig. Och nu lägger jag egentligen bara upp den så att linnea får se den.. för att jag vill att alla tre ska ha en. Okej? Bra. Låtsas som om ni aldrig läste det här inlägget :)

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Vad söt du är hjärtat! Ja en sån tycker ajg vi tre ska ha :) <3

2010-04-28 @ 17:11:18
URL: http://closebutfaraway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0