Time is running out /Nina

Åh jag är så stressad, för allt. Jag känner att jag inte hinner göra allt jag vill.. Jag vill hinna med skolan, och vara pigg till att plugga. Vill hinna sova mer än 6 timmar som nu mera varit genomsnittet i över ett år. Jag vill hinna fixa mig utan att stressa varje morgon, jag vill vakna mer än 15 minuter innan skolan börjar. Jag vill kunna sitta vid datorn och läsa alla bloggar, twittra osv. Blogga själv dessutom, gör ju en sida om Hungerspelen just nu. Jag vill hinna läsa mer än två rader på kvällarna innan jag somnar. Jag vill uppleva den kärleken som jag en gång kände då jag kunde ligga uppe hela nätterna med Twilight eller Hungergames. Vill läsa alla nya böcker, alla gamla. Jag vill se massa filmer, och hinna med alla serier. Jag vill höra all musik i världen och gå på alla konserter. Vill hinna vara med familjen, mina kompisar och pojkvän. Jag vill bara hinna prata med mina kära vänner på datorn som är så långt bort. Jag vill hinna se allt. Vill uppleva New York igen.

Det är så mycket jag vill göra. Men så lite tid. Lösning, någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0