Twilight the graphic novel /Nina

För ett par veckor sedan var min lärare i Paris (där hon för övrigt träffade Taylor Lautner på gatan - O M G !) och var gullig nog att köpa Twilight the graphic novel till mig innan den hade kommit ut i Sverige. Läste ut den i helgen, och jag måste säga att den är heeeeeeeelt underbar. Det är alltså första halvan av Twilight i tecknad form av Young Kim, hur fint som helst. Mycket ser ut precis som jag tänkt mig; Bella, Jacob, en del miljöer osv... Jag älskar också att de följt boken väldigt noga och har med precis allt man älskar med den. Stephenie Meyer skrev något om att hon fick upp samma känsla som när hon skrev Twilight från början, och det tycker jag också man får. För er som inte har sett något från den än, check it out;






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0