Twilightmorgon

Jag har läst Twilight hela morgonen, underbart. Brings back old memories. Tänker på känslan när allt i denna världen var så väldigt nytt. Får hela den känslan när jag läser igen! Och nu tänker jag på hur lite jag visste. Jag hade ju ingen aning om att dom böckerna skulle förändra mig och mitt liv så mycket, att det skulle hjälpa mig. Denna serien har påverkat mig så mycket, och jag kan inte tänka mig hur det skulle vara om jag aldrig hade läst dem. Utomstående skrattar åt detta, ni andra fattar. Det är just det. Att dela detta med alla som faktiskt fattar. Evelina och Linnéa. Alla jag träffat på nätet, alla på alla träffar. För det är liksom all that matters. Att det finns folk där ute som förstår. Det är det som allt detta betyder för mig. Att jag är förstådd, och att jag förstår så mycket människor jag med. That's the beauty of Twilight - we're all a big family
in this world that Stephenie Meyer created.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0