Take me to a better place /Nina

+ Paramore var grymma på radion imorse!
+ New Moon DVDn har kommit!!!!!!!!!

- Läste just mina omdömen, jag blev allt annat än nöjd
- Svenska nationella muntligt idag gick skit
- Vi hade simning med klassen idag, fyfan
- Tappat lusten för att kämpa i skolan, det verkar ju inte löna sig ändå
- ORKAR verkligen inte ha mina bästa vänner långt bort längre

För mycket negativt just nu. Känns som att varje liten grej puttar mig över kanten. För jag orkar inte mer. Jag känner när jag inte kan mer än såhär. Och det är nu. Jag kan bara inte mer. Och ingen skulle märka om jag tog den sista energin till något, så det är ingen idé. Något jag alltid har tänkt för att orka är att det kommer vara värt det på slutet. Men nu är det inte mycket kvar av grundskolan, och jag känner ingen speciell lättnad för att ha kämpat så mycket. Allt jag vill är att få krama om mina bästa vänner och starta New Moon DVDn för första gången. Istället ska jag ta en filt om mig, se New Moon, och försöka slappna av på en bättre plats - nämligen i Forks, Washington. Big love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0