Awesome weekend with Justin Chon /Nina

För två veckor sedan var Justin Chon (Eric i Twilight) i Göteborg på Sci-fi mässan. Vi var självklart ett gäng twilighters på plats och pratade med honom hela helgen! Han var så chill, haha flummig person. Efter att vi sa hejdå på söndagen var jag verkligen ledsen så mycket jag saknade honom. Kändes så konstigt att vardagligt prata med Justin Chon liksom. Men då hade man blivit van vid det, och helt plötsligt skulle han tillbaka till Kalifornien och vi skulle tillbaka till vanliga livet i skolan.





Haha som ni ser på sista bilden var det helt tomt mot slutet, vi var ju där från att de öppnade till stängning. Han satt ju där och pratade med oss hela dagen, han stog till och med framför oss i kön till kassan i cafét på övervåningen. Det fanns Twilight-grejer överallt, tom stora pappdockor på Edward i hans riktiga storlek haha. Att Star Wars-gubbar sprang omkring i rustningar och att skådisar från Star Trek och James Bond satt brevid oss, var inget jag tänkte på när Justin Chon tog kort på mig med sin iphone. Jag ringde upp Evelina på videosamtal och han tog min telefon och pratade med henne hahaha. Fick inte tag på Linnéa dock, var struligt med videosamtalen och hade inga pengar kvar. Det var en så otrolig helg, önskar att Linnéa och Evelina kunde varit där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0