Empire State of Mind /Nina

Jag älskar denna låten! Lyssnar inte på hiphop o sånt mer, men denna är så braaaaaaaa! Den är så skön, och texten är bäst! Den gick på repeat i min ipod under flygresan till New York, och jag blir så pepp av den! Och överallt i New York spelades den, alla affärer osv. Exakt en månad sen jag var där nu, saknar det så mycket. New York är så vackert, det är galet! Jag älskar det så sjukt mycket, vi åker nog tillbaka nästa vår - klarar inte mycket mer än så. På tal om NYC, vill ni se bilder? Har inte riktigt laddat upp de nånstans.



New York!!!!
Concrete jungle where dreams are made of,
There's nothing you can’t do,
Now you're in New York!!!
These streets will make you feel brand new,
big lights will inspire you,
Let's hear it for New York, New York, New York

Nu blir det frukost med mamma! Kram! /Nina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0