En femte bok till The Twilight Saga!!! /Nina



Herregud vad lycklig jag blir. Otroligt. Helt galet. Trodde inte Stephenie skulle släppa något på ett tag, så det var en väldigt trevlig överraskning. Jag blir helt varm inom mig, sån kärlek till böckerna i Twilight-sagan. Och här kommer MER. Underbart. Så 5 juni släpps boken ur newborn-vampyren Bree's perspektiv på Eclipse. Jag är helt galet lycklig.



Bree spelas av Jodelle Ferland och jag har alltid tyckt att hon är så bra! De ska ju ha använt denna boken vid inspelningen av Eclipse, så antagligen kommer vi få lite mer hints från hur just den delen kommer bli på film! 
God, im so excited. This will be sick. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0