Evelina.

Hello!
Asså, jag har en känsla av det här inte kommer gå så bra. Läste ju flickornas inlägg och mitt kommer låta som ett stort skämt jämfört med deras. Just saying!

Ja, jag heter ju då Evelina och jag är den som bor mitt i ingenstans, i en stad vi kallar Piteå. Mitt långa bruna hår som ni ser på bilden (och var mitt kännetecken) har nu bytts ut mot kort och knall rött. Jag går ut nian om 51 korta skoldagar och sedan ska jag nog gå media på NTI i Luleå.


Jag bor oftast hos min mamma och mina två mindre systrar, i en fin lägenhet bara 10-15 minuters gångavstånd från ''centrum''. Min pappa bor bara en bit efter samma gata dock, och där befinner jag mig varannan helg.
Jag brukar även befinna mig hos min otroligt häftiga farmor, som gillar twilight precis like mycket som jag och bor i världens sötaste hus lite utanför stan. 

Jag älskar att skriva. Att skriva som mig är som foto för Linnea. Jag har sån fantasi så att det är läskigt, så jag kan sitta och göra tankekartor och skriva noveller bara out of the blue. Böcker i allmänhet är det bästa jag vet. Jag kan läsa hur mycket som helst, och varje gång jag kommer för att hämta ut böcker på biblioteket så vet jag utan tvekan att dom känner igen mig. Jag är en riktig stamkund! Ja, vad mer? 
Mitt absoluta favorit band är Paramore och är ett totalt Vampire Diaries FREAK! Katerina Graham och Hayley Williams är mina största förebilder och twitter är min drog.

Och så har vi ju då Twilight. Jag har varit twilighter i snart ett och ett halvt år.  Och det var ju tack vare dessa underbara böcker jag träffade Nina och Linnea. Först då Nina under MTV Movie Awards 2009, alltså natten till den första juni, som helt enkelt var en av dom bästa galorna jag någonsin varit med om. Vilket jävla dygn! Satt med massa tjejer på msn och pratade för fullt. Helt underbart var det, sjukt roligt och.. ja. Haha, kommer då aldrig och glömma det!


Linnea träffade jag i början av Juli, då vi två och 10 tjejer till startade en twilight blogg. Det var jämt massa msn konversationer som varade sent in på natten och en hel del humör. Dom där tjejerna fick mig verkligen att skratta. 

Men sen på något vänster så blev det väl vi tre. Nina , Linnea och Evelina. Det finns inte så mycket jag kan berätta som är nytt för er. 20e November och Nyår. Det har ni ju redan hört. Det ni kanske inte vet är att jag tror att det var inte slumpen vi tre träffades. Vi behövde varandra, alla av olika anledningar, och tack vare det så träffades vi. Våra vägar korsades av en anledning. Det här är inte en sån där vänskap man bara släpper taget om, inte något som man bara slänger bort. 
Jag saknar er tjejer, varje dag. Älskar er massor. ♥



Kommentarer
Postat av: nina

snyggingbild! håret blev ju dundersnyggt! fin text gumman. saknar dig <3

2010-03-18 @ 20:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0