HalliHallå. /Linnéa

Hejsan hoppsan! Idag har jag haft en mycket, då menar jag verkligen mycket lyckad dag! Om vi bortser från skolan förstås, även fast den var helt okej den med. Vi hade inställd Svenska, så då slutade vi kl. 13.20 och då var det dags att gå hem. Men det varade inte länge för sedan gick vi mot Not Nak'd och köpte en töjning till mitt öra! Töjer just nu men fan va smärtsamt de är! Haha.. Sedan gick vi mot bussen till Gävle. Det var fullt med folk på bussen så vi fick stå nästan hela vägen. Sedan så åt vi på Subway och gick runt i alla affärerna, har skrattat väldigt mycket måste jag säga, som vanligt. I morgon blir det roligt! Vi ska kolla new moon som jag fått hem och ha allmänt mys och roligt som vi alltid har, känner att den här helgen kommer bli kanoners!
Bild från i Söndags =)
Kramar ! =)

Kommentarer
Postat av: nina

åh linnea de lila conversen också! haha thats so you :D! omg hur går det med töjningen?! vill så gärna ha det med! saknar dig! <3

2010-03-20 @ 00:08:40
Postat av: Linnéa

Haha ja de hade jag i STHLM också :D Hihi det gick inte så bra för jag måste töja lite åt gången, så jag får se hur det blir <3 ESaknar dig så mtcket!! <3

2010-03-20 @ 10:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0