i cant take this anymore. /evelina.

lyssnar på musik och sitter och tycker synd om mig själv. Känner mig väldigt nere och självförtroendet är i botten. Jag saknar Nina och Linnea och vill bara att alla i den här stan ska sjunka in i marken.. jag vill då verkligen inte se dom igen. Jag litar då verkligen inte på nån här and it breaks my heart.
Det är det jag ser när jag ser på människorna runt omkring. Gamla vänner, klasskompisar, vänner till vänner. Jag ser dom som nå virus jag bara vill ha så långt bort ifrån mig.


Jag vill inte, jag orkar inte och jag kan inte. Jag pallar fan inte mer. Mina ''vänner'' sviker hela tiden och jag blir irriterad på allt och alla runt omkring mig. Vad fan har jag gjort? Vad har jag gjort som fått mig att börja respektera mig mindre? För att jag umgås med ''fel människor''? För att jag läser en typ av böcker, ser en typ av filmer eller gillar en viss tv serie. Well, Im fucking sorry then. Förlåt för att jag inte klär mig som man ''ska'' , eller förlåt för att jag inte är en size 0.


Jag saknar Nina och Linnea. Jag pallar inte det här. Ugh, varför står jag ut? Är något värt det i slutändan? It sure as hell doesnt feels like it right now.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0