Im back. /Linnéa.

Hej alla! Det har varit lite upp och ner med mitt liv så därför har jag inte kunnat klottra ner några rader i denna underbara blogg. Förlåt för det! Men nu är jag på gång igen.. Som tur är så har man så många som stöttar en i vått och tort så jag har er att tacka för att jag orkar med dagarna! Jag älskar er. <3 Nu tänkte jag göra en liten lista för vad som har varit bra den här veckan hittils. Slänger även in EXTREMT underbara bilder från Eclipse nedan.
+ Det gick bra på engelska nationella, den muntliga delen.
+ Eclipse närmar sig med stormsteg.
+ Mina vänner.
+ Inga prov på ett tag nu!
+ Får påsklov i morgon (yeey!)
Klicka igång denna medans ni ser bilderna!
LänkLänkLänkLänkLänk till Spotify!
KÄRLEK säger jag bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0