Jag är en kass bloggare/Evelina

Haha, okej. Seriöst! Jag är en kass bloggare, jag vet det. Jag känner mig lite elak som bloggar så lite jämfört med flickorna.. hehe. OCH, Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för det.

Idag har jag varit på skoterkurs. *sigh* Jag ska ta skoterkortet imorgon, eller.. försöka ta skoterkortet. Får se om jag klarar provet! haha, ett prov kl. 10 en söndag ger oftast inte världens bästa resultat!
Sen efter det har vi mest bara varit runt. Vi var förbi dollar store, där jag köpte akvarell block + pennor. Och på Willys där jag köpte hårfärg! Ska bli riktigt red head igen! - visar bild sen -
Nu ska jag storstäda mitt rum. YAY. HAHA, jag älskar att städa mitt rum. Kram kram.
BTW!
Såg det mesta extra materialet igår! Sjukt sjukt SJUKT bra! Jag har sagt det förr, och jag säger det igen - chris weitz ÄR ett geni! Helt otroligt så bra filmen, extra materialet och allt det där är. Han har verkligen lagt ner hjärta och själ i den här filmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0