New Moon DVD! /evelina

WOHO! *gör segerdans*! Jag har fått New Moon dvd! Jag betällde Bellas Box och är totalt förälskad i innehållet. 
Lite bilder;
alla diskar! SER GRYMMA UT, RIGHT? :D
boxen! Helt sjukt så cool. En liten spegel mellan Jacob och Edward!
blä så suddig bild. Kass kamera :) Och på baksidan så står det iaf Edward & Bella!
as grym penna!

alla dom där korten! :)
armbanden!
Alltihopa :D Med poster och allt!
SÅÅÅÅ, jag är super duper glad idag. Hoppas ni också får era boxar, dvder eller vad ni nu beställt :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Ome jag vill också få boxen våran har inte kommit än:(

2010-03-19 @ 16:26:59
Postat av: Lina & Felicia - Fotoblogg

åh, får man en mobil med ? :O (HAHASKOJAR, så dum är jag inte...)



JAG LÄNGTAR :( / :) Vill ha den nu! Kommer inte att får den förrän på måndag säkert :(

2010-03-19 @ 22:14:38
URL: http://letsclick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0