New Moon DVD? /Nina

New Moon DVDn har kommit till Evelina och Linnéa, men jag har inte fått den! Pratade just i telefon med Evve när hon öppnade sitt paket, det verkade ju hur bra som helst. New Moon-filmen är så mycket för oss, eftersom vi såg den tillsammans för första gången. Och så har vi alla beställt Bellas box (3-disc utgåvan), så vi får massa extramaterial o sånt! Samtalet med Evelina resulterade i att jag tappade mobilen i köttfärssåsen för att hon tjöt så högt haha!

Men nu har jag kollat brevlådan tre gånger och blir så besviken. Har hört med andra, och det är inte alls många som har fått den. Åh jag kommer inte orka vänta till på måndag på detta!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Evelina har fått sin och hon bor ju i Piteå vi bor i gbg men vi får inte våra:(

2010-03-19 @ 16:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0