New Moon i Italien /Nina

Såg just massa extramaterial från New Moon DVDn Bellas Box som kom idag. Fantastiskt!!! Det är som att jag är kär i Twilight-sagan på nytt. Behind the scenes var grymt i bla Italien, älskar det! Det känns bra. Jag får ju den känslan igen. Den underbara känslan av att det finns något värt att kämpa för. This is it. Känslan av att se Twilight-casten och regissören Chris Weitz gå omkring på Montepulcianos gator... Samma gator jag gick förra sommaren. Samma gator som visades för hela världen på biograferna i höstas. Men det betydde så mycket mer för mig än en galen bit i New Moon. Hela "jaha, mm, dom tog den vägen, åh där stannade ju vi och fikade, haha, titta där.." liksom. Att se något jag lever för, något som är... mer än man kan tro, på en plats jag känner så väl. MENTAAAAL! Det är vad det är. Montepulciano och Volterra är platser som jag anser att alla Twilightfans bör besöka om möjlighet ges! Båda städerna var så mäktiga, och kopplingen man sedan får med hela fenomenet är obeskrivlig. Det kallar jag lycka.



Yes. On that very spot där Robert står på bilden.. där har jag stått. That's right. Det var rätt crazy. Stå där. Se ut på torget, se markeringen på marken efter den uppbyggda och sedan borttagna fotänen. Tänka sig alla rödklädda människor, som Stephenie Meyer tänkte sig. Backa in i skuggan. Tänka att där har han stått. Att de alla har det. Crazy hundra gånger om. Glömmer aldrig den känslan!
For an emotional and currently happy Nina. Godnatt.
P.S. Jag ska försöka få den lyckan jag har i mig nu, att hålla mer än 15 minuter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0