+++++ /Nina

Att göra positiva o negativa listor är en effektiv övning för mig. Skapar därför nu kategorin +/-! Det hjälper att känna efter om hur jag mår, eller ta fram bra saker med just idag. Försöker alltid få minns dubbelt så mycket + som -, eller bara strunta i minus-sidan helt. Alla borde testa, jag kan känna att det är härligt att se alla bra saker på en rad - allt jag ska vara glad för. Brukar ta dessa inlägg med en bild från webcam (inte idag dock, är för trött haha), så man får en slags nulägesrapport, samtidigt som man slipper långa inlägg med bara seg text. So here we go, dagens +!

+ Musikuppspelningen idag gick ganska bra, jag spelade bas haha..
+ Åt kinaresturang istället för skolmat!
+ Har inga läxor denna veckan!!! *yey*
+ Tycker att allt från igår kommer lösa sig. Det måste det.
+ Skidresan med skolan börjar närma sig!
+ Den nya boken. Kan knappt förstå det. Inlägg kommer.

+ Evelinas resa hit och biljett till pier pressure är köpt, as you know!
+ Linnéas resa hit till eclipse är confirmed by her mom haha!

Så, nu tycker jag att alla ska ta fram något positivt med sin dag! :) Jag lägger in en bild från en bra dag på ikea i vintras med mamma, hade lust att sätta mig i en soptunna ett tag haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0