So long and good night /Nina



Spelar nu My Chemical Romance - Helena (so long and good night).
Lite fast för MCR nu faktiskt, de har ju gått på repeat idag.

Och jag insåg just varför dagen har gått så snabbt! Vi hoppade ju en timme idag haha. Och mindre sömn blev det ju också då. Fast det betyder ju bara att det snart är sommar! Ser dock inte ut så när jag tittar ut genom fönstret - regn! -.-

Har skola 8 till 4 imorn, och där bland finns HK-prov och gympalektion. Matte och tyska är mindre bekymmer jämfört med det, vilket nästan är omöljigt eftersom jag hatar de ämnena. Jag undrar hur det ska gå. Ska lägga mig o läsa, o förhoppningsvis vakna glad o pigg för att klara den långa dagen! Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0