Spotify, New Moon och plugg /Nina

Tänkte dela med mig av min glädje lite. Det är ju 88 dagar kvar till Pier Pressure, så jag gjorde en spellista på Spotify (biiiig love!) med alla banden som vi, än så länge, vet kommer dit. Check it out. Om du inte har spotify kan du höra av dig, jag har en invite över. Jag har min spellista på random nu, jättehärligt! Taggar till tuuuuusen för Pier Pressure nu!

Såg disc 3 från Bellas Box idag, bla deleted scenes. En del var riiiiktigt jäkla bra. Blev dock förvirrad av "bike crash"-scenen. Någon som vet vad tusan det var för något? Men Summit verkar veta vad de sysslar med - Edward/Jacob fast forward var ju rätt kul haha. Man har ju varit med om att spola fram till favoritscenerna där, i mitt fall, Edward är med. Nu slipper man ju spola *awesomesmiley*! Gillade speciellt "Fandimonium" på tredje disken. Blev så himla rörd av den delen, tårarna slutade inte rinna! Alla måste se det, okej?

Nu ska jag äta lite och börja plugga. Till på fredag ska jag ha gjort en jävla uppfinning i tekniken, och jag har inte ens börjat, har inga idéer. Men det kändes bra att bli klar med fysikprovet idag iaf. Och just det, vi gjorde ju nationella provet i engelska imorse, uppsats delen. Nöjd med det jag skrev, men jag är lite rädd att jag gick för off topic. Fast jag fick MVG på läs- och hörförståelsen, och ligger ganska bra till i engelskan annars, så förhoppningsvis påverkar det inte så mycket. Som sagt. Nu ska jag äta, sedan plugga! Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0