Stockholmsbilder /Nina

Så.. dethär är alltså vi. Linnéa och jag har presenterat oss, Evelina skriver klart imorn. Tänkte ladda upp lite Stockholmsbilder så länge! Detta var en av de bästa dagarna i mitt liv, så härligt att få springa ut från tåget den 20e november och krama om tjejerna. Hoppas på att få göra det igen ganska snart.



Linnéa och Evelina innan jag gick av tåget!



Evelina och jag i lobbyn på mitt hotell!



Girls. Äntligen!



Linnéa, Linnéa (hennes kompis från sandviken!) och Evelina på Hötorget!













Lite småshopping på BikBok!



Fika med allihop!





Hela gänget på Plattan! Lovely!





Twicandy-crew haha!



Efter middag på Kungshallen och fix på hotellrummet blev det tunnelbana till biografen!





Ute väldigt nöjda med filmen!



Tunnelbana tillbaka.







Linnéa skulle hem samma kväll, och det var svårt att säga hejdå. Ville inte släppa taget. Hela dagen hade varit underbar med tjejerna, och nu skulle man bara.. go back to normal liksom. Jättejobbigt! Jag visste ju att vi inte skulle träffas på länge igen. Men jag hade en dag kvar med Evelina i Stockholm, och vi hade jättekul den dagen också. Synd bara att allt gick så snabbt. Minns känslan när jag skulle av tåget, var så himla glad. Satt och smsade med tjejerna, då jag insåg att jag för första gången kunde säga "vi ses snart". Så härligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0