Sultans of swing /Nina

Hej! Jag har varit lite busy här i Göteborg hehe. Förlåt för världens sämsta update från mig idag då, haha. Det var en lite seg skoldag idag (jag försov mig massor, stressade hela morgonen), förutom musiklektionen typ. Det var väl rätt ok. Har lärt mig att spela bas! Så nu jag sådär cool, och... kan spela bas haha!
Åkte och simmade med klassen idag igen - delvis segt. Bastun var dock uppskattad haha. Efter badet och lite käk på Mc Donalds åkte jag hem med pojkvännen. Mysig eftermiddag hos honom! En månad med älskling idag faktiskt. And right now, så lyssnar jag Dire Straits. Gamla gubbar från 70-talet, vars låt Sultans of swing jag lärt mig älska tack vare pojkvännen min, haha.
Listen to it, ok? It's really good.



Men nu måste jag plugga, har omprov på fysik imorgon och nationella prov i engelska. Har bestämt att jag ska lägga mig om en timme för att vara pigg - det är ju dags att jag börjar höja mina betyg nu känner jag (och vi släpper tanken om att det inte kommer vara värt det, för jag behöver ju inte alls mer poäng för att komma in där jag vill till höst). För positiva Nina är hemma!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Grattis gumman <3<3<3<3

2010-03-23 @ 21:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0