UF /Nina

Jag hade glömt hur bra jag mådde av att träffa dessa människorna från Ungdomsfullmäktige. Jag behövde verkligen detta, det var så länge sedan. Mötet må ha varit segt som tusan, och halva gänget må vara utbytt av nya ledamöter. Men gud vad jag älskar det. Att sitta där i salen med 100 trevliga personer, en del nya, en del man känner sedan långt tillbaka. Jag har så mycket minnen med dem, jag inne på mitt fjärde år i UF nu. Ni kommer säkert inte förstå något alls av det jag säger, vad som är så kul. Det går nog inte att förklara det... Jag vet bara att när jag sätter mig i salen på min plats, med kristallkronorna över mig, och dagordning framför mig, så kan jag inte tänka på något annat. Inte bara stormötena, alla dagar man haft så tråkigt och åkt in till kontoret för att bara.. hänga helt enkelt haha. Så otroligt blandade människor, vi funkar så bra ihop alla. Alla aktiviteter vi hittar på, allt. Bäst.

Nu blir det läggdas. Svintrött. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0