För lite tid för att hinna läsa allt. /Nina

Just nu har jag massa högar med böcker på golvet. Måste seriöst be mamma om en till bokhylla... Jag har insett att det finns för lite tid för att jag ska hinna läsa allt jag vill läsa! Ska läsa om The Twilight Saga, med Midnight Sun och TSSLOBT sen. The Host har också legat här hemma i över ett halvår, inte riktigt kunnat börja på den heller. Och så väntar jag såklart på Mockingjay, avslutet i The Hunger Games triologin. Är mitt i House of Night-serien, och börjar på Vampire Academy. Bokade Shiver som har kommit till bokhandlen nu, ska hämta upp den nästa vecka. Blivit rekommenderad Blue Bloods och Wicked Lovely också. Så ja, as you see, I got lots to read. Mår ju lite sådär just nu, så jag kanske ska börja? Jag ska nog läsa de tre första kapitlena på Hungerspelen för att komma ikapp i Mockingjay.net's chapter by chapter discussion on The Jabberjays podcast. På tal om THG. Har suttit och grejat med min nya blogg hur länge som helst idag. Har massa inlägg i utkast, massa idéer till grejer i bloggen, påbörjad design... Ska bli så kul när allt kommer igång! Okay, you don't care. Catch ya later.

Kommentarer
Postat av: MOLLIE

Jag måste läsa The Host. Fast jag har lite svårt att lägga ifrån mig Twilight serien mot en annan serie...

2010-05-01 @ 16:33:21
URL: http://eillom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0