Jag vill läsa... /Nina

Jag vet att några av böckerna inte kommit ut än, och att jag redan läst vissa.
Men här är listan på allt jag vill läsa just nu:

Twilight
Midnight sun
New Moon
Dark moon fanfic
Eclipse
TSSLOBT
Breaking Dawn

The Host

The Hunger Games
Catching fire
Mockingjay

Vampire Academy
Frostbite
Shadow Kiss
Blood Promise
Spirit Bound
Last Sacrifice

Marked
Betrayed
Chosen
Untamed
Hunted
Tempted
Burned
Awakened
The Fledgling Handbook

Shiver
Linger
Forever

Wicked Lovely
Ink Exchange
Fragile Eternity
Radiant Shadows
Darkest Mercy

Blue bloods
Masquerade
Revelations
The Van Alen Legacy
Misguided Angel

Dead until dark
Living dead in Dallas
Club dead
Dead to the world
Dead as a doornail
Definitely dead
All together dead
From dead to worse
Dead and gone
Dead in the family

The awakening
The struggle
The fury
Dark reunion
The return: nightfall
The return: shadow souls
The return: midnight

Flickan från ovan

Hush hush

Wuthering heights

Pride and prejudice

Sense and sensibility

Hahaha, det var en del va? Jag vill bara sätta mig och börja läsa allt liksom! Är inne på Vampire Academy nu, men allt är så lockande. Vill ju läsa om Twilight, och börja på massa nytt också. Jag får läsa snabbt helt enkelt haha!
Btw, någon med fler boktips?


Kommentarer
Postat av: alexandra

nu när jag ser din lista inser jag att alla dom böckerna står på min lista också, haha!

2010-05-09 @ 19:35:30
URL: http://alexandras.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0