klassen som beställde fel tröja /nina

Hahahaha min klass har failat rejärt här då va. Imorse kom jag på att jag skulle hämta ut våra skoltröjor, and yes, där var de! Som vi har väntat! Vi river upp kartongen direkt i klassrummet och tar upp första tröjan. Japp, fel tryck. HAHAHA! Asså... Det är en elefant på! Men den ser inte ut som en elefant, det ser ut som en klump. Och så är texten "Fem IG är fler än fyra MVG" vilket inte alls stämmer in på min klass, eftersom alla har typ nördigt bra betyg. How ever, vi skulle ha en elefant med solglasögon som säger "Nu e're slut", men nepp, så blev det inte. Men baksidan blev skitsnygg, som jag hade oroat mig för den haha! Men jag tror alla accepterade det sen, liksom skit samma, vi kommer bara skratta åt att vi beställde fel typ. Så jag tog på mig min fatshirt som vi kallar det nu, och levde med att det var fel elefant haha! Sen att jag hade typ tyllkjol o overknees på mig idag också, det kan vi ju bara ignorera. Och att mitt rum är jättestökigt. Okej. Nu babblar jag bara, och jag stör mig redan på detta inlägget, så jag vill nästan radera allt. Men ni är jag jättesugen på kinamat, så jag ska fixa till något... Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0