livet är så där fint. /evelina

halloj! 
idag är det en sån där dag man inte kan låta bli att vara glad!
Om exakt en månad och två dagar så åker jag till Göteborg.
Jag har pratat med Ninis i telefon två gånger, inkl. en gång med söta brudarna Emma och Linnea!
Jag har varit och grillat hos mormor, med glass i våffla som efterätt och jag har börjat läsa The Last Song..igen. Förresten, nämde jag att det 22 grader varmt och strålande sol ute? Nej det kanske jag inte gjorde. Satan i gatan va varmt det är!! Jag springer runt i shorts och T-shirt och ändå svettas jag. Idag är det en sån där dag man vill spendera på stranden faktiskt! Nu är sommaren ääääntttligeeeen här! PRISA GUDARNA!

Nej, nu ska jag lägga mig ner och skriva eller läsa. Idag är livet så där underbart, jag borde ta vara på det. 
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0