oh happy day /nina

+ Jag är för glad för att bry mig om hur trött jag är
+ Kom till skolan i tid när jag vaknade 15 minuter innan första lektionen
+ VA är verkligen en bra bok, värt att vara vaken för att läsa
+ VD är verkligen en bra serie, värt att vara vaken för att se haha
+ Imorgon är det 1 år sedan första Twi-träffen i Gbg, någonsin. Wow!
+ Filmkvällen var mycket mys
+ Sommaren närmar sig! (=ingen skola, sol, green day, pp, eclipse, VÄNNER!)
+ Jag har inte supersupermycket plugg
+ Har fått sommarjobb = glad plånbok
+ Nästa vecka går jag bara två dagar i skolan
+ Har inte så mycket ångest över att jag vart borta från datorn

Och sen att jag har världens bästa människor omkring mig... Jag är glad nu!!! Varför? Allt känns på plats. Känns ju toppen. Och imorn blir det twi-träff, ett år sedan första. Jag är så glad att det blev en första träff på bibblan, att jag fortsatte sätta igång träffarna. Hade aldrig varit den jag är idag utan er alla, verkligen, tusen tack.

Lyssnar på Bella's Lullaby från Twilight Score, och minns det så väl nu. Allt. Gud vad jag älskar Twilight. Jag tänker på hur mycket jag har förändrats, hur mycket som hänt under ett år. Jag blir nästan tårögd nu... Twilight är och kommer alltid vara så mycket mer för mig, och en del av er förstår precis. Världen att smita in i när verkligheten sviker. En tryggare plats. Något som alltid finns där. Och alla människor man lärt känna som känner samma sak för Twilight. Det är en helt underbar upplevelse. Tack alla fans som jag har träffat under detta året. Det hade inte varit samma sak utan er.

Ännu en gång, random inlägg. Men det blir så när jag är trött. Diskuterar lite VA med Marie på msn nu, och jag ska nog ta o läsa så vi kan prata om det imorn. Puss och kram alla, I love you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0