Saturday /Nina

- Jag är trött
- Har otroligt mycket som jag måste plugga imorn
- Ludvig upptäckte just sin allergi mot Kattis (förlåt sötis)
- Mådde lite dåligt idag så jag gick inte på en kompis fest

+ Myskväll med Ludvig blev det ändå
+ Rummet är relativt städat nu, endast dammsugning krävs
+ Större delen av dagen gick ut på Hungerspelen, lovely

Just nu finns det fler på minus än plus, vilket enligt regel är dåligt. Men jag mår så himla bra ändå. Min pojkvän är det finaste som finns, sommaren är snart här och snart träffar jag mina flickor igen. Det finns så mycket fint att läsa, och så mycket kul att göra. Allt är finfint. Just nu kan jag lugnt säga att jag är lycklig.
Så gott folk, nu ska jag sova. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0