OBSESSED WITH VAMPIRE ACADEMY /Nina

Hela dagen har gått ut på att läsa Vampire Academy (förutom då jag såg VD och blev gaaaaaaaalen, och då vi fick gäster - men skit i det nu)! Läste ut första boken idag, and OHmygod. Det är helt jäkla sjukt. Kan inte ens samla mina tankar om detta, herregud. Allt är så otroligt, spänningen är extrem, man förstår nya saker genom bokens gång, och ser hur allt funkar. And wow, just wow, till allt häftigt man blir introducerad till. Man sitter och blir helt galen, för det är så nytt och det är så chockerande och gud!!! Gah! Först var jag blev HELT galen i Christian, tyckte han var hur gullig som helst och det var så härligt när Lissa var med honom. Men så kom ju DIMITRI in i bilden! JESUS CHRIST säger jag bara. Jag vågar inte riktigt säga det, men jag får citera Marie: Edward Cullen kan ju bara slänga sig i väggen! Shit alltså, Dimitri. Det är så sjukt. Jag får ett jävla behov av att bara ha mer av det!!! Han och Rose, asså shit, det är så intensivt!!! Behöver seriöst bok två, NU. Hoppas jag överlever imorgon. Då ska jag springa in i bokhandeln såfort jag kommer in till stan. GAH, man kan ju inte ens läsa något annat ikväll, nu är man liksom inne i detta, det går inte att bryta cirkeln haha! Vet inte vad jag ska ta mig till. Låt oss säga att Marie har lyckats med uppdraget att göra mig besatt. Och Stephanie lyckats göra Marie besatt. Okej. Alltså jag ber er alla att bara läsa Vampire Academy!!! Och det är allt jag har att säga nu. Kram!



Alltså, ja skiter i hela morgonhåret o allmänt ofixade looken.
För fokus är på denna otroliga boken idag. Okej. Bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0